nattstyle

Nathalie Lundin

MYSTORSDAG

Publicerad 2014-10-02 21:33:20 i My days <3,

Jag har varit så sjukt trött hel dagen idag... Fyfan, mycket tröttare än vanligt och det var på riktigt jobbigt att vara i skolan, usch.. Vet inte om jag sov extra dåligt idag? Eller någon slags utmattning kanske? Jag sover ju knappt på nätterna längre...

MEN efter skoldagen äntligen var över drog jag och Tilds till stan för Sushi, Froyo och plugg! Det slutade med att vi satt kvar där i gallerian tills det inte fanns några människor kvar, haha. Ekade som fan därinne när det var så tomt! Träffade även Bella lite i slutet av våran kväll! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela