nattstyle

Nathalie Lundin

ÄCKLIG MÅNDAGSMORGON

Publicerad 2014-09-22 10:08:48 i My days <3,

Fyfan vad dålig morgonen blev.. Usch! Regnigt som jag vet inte vad, är helt dyngsur, tåget stannade, bussen var sen, jag kom försent till mitt prov, jag glömde mina hemnycklar, jag kommer inte komma in i mitt rum på två dagar, tjejveckan, provet gick jättedåligt, min väska är förstörd och lite fler saker hahahah. 
Jobbig måndagsmorgon! MEN jag håller humöret uppe! Jag tänker göra det bästa av situation nu, man har dålig dagar, det ända jag kan göra är att försöka göra den bättre :D


Kommentarer

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2014-09-22 20:16:42

hoppas tisdagen blir bättre =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela