nattstyle

Nathalie Lundin

AFTER SCHOOL

Publicerad 2014-09-04 19:51:53 i My days <3,

I love thursdays. Skoldagen är seg som fan men tanken av att helgen ligger runt hörnet gör mig hur glad som helst! Äntligen är jag ju också frisk (nästan) så jag kommer kunna vara med vänner igen på helgen! Speciellt bästis <3 

Jag och Tilda drog en chillbox. Vi är stammisar... Vi har blivit så pass bra på att "hälla upp" froyon så dom ville ta bild till deras instagram. Hahah.
Fick henne ner på marken för att knyta mina skosnören hahah sötisen då. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela