nattstyle

Nathalie Lundin

MOVIEMAKING

Publicerad 2014-09-01 22:07:22 i My days <3,

Fyfan vad jag är trött. Om man får uttrycka sig så. Gick upp 4 för att jobba på ICA medborgarplatsen i 2 timmar för att sedan ta mig till skolan ända till 16:00 för att sen åka hem, byta om och rulla till träningen! Jag är SLUT. Haha. Fast jag har haft jäkligt kul idag, man gör ju det bästa av situationen. 
Median var dock segare än segast, vettafan vad som hände på den eftermiddagslektionen. 0 energi. Vi får några timmar på oss att göra en film och våran suger ju hahah. Jag kommer lägga ut den när den är klar men tro mig den är inte bra hahahha. 
För att Linn ser så otroligt dramatisk ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela