nattstyle

Nathalie Lundin

REDO FÖR TORSDAG

Publicerad 2014-09-04 08:48:10 i My days <3,

Älskar mina sovmornar på torsdagar! En dag jag kan spendera lite längre tid på hår för en gång skull! Tror faktiskt att jag vill göra en tutorial på den här frisyren ;) Bara för att det är kul liksom. Men ha en bra torsdag everyonee! Torsdag betyder att imorgon är det fredag... Mmmmh.
Mitt sällskap här hemma just nu är massa målare som härgar runt här i lägenheten, så det hade varit lite stelt att fota med systemkameran if you know what I mean. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela